Ευχαριστούμε ολόθερμα τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού σχολείου, που στήριξε έμπρακτα τις δράσεις του ΕΕΕΕΚ ΑΡΙΔΑΙΑΣ, με την προμήθεια μεγάλου αριθμού Πασχαλινών λαμπάδων, για όλους τους μαθητές και εκπαιδευτικούς του Σχολείου τους.
